19 ian. 2010

RETROSPECTIVA 2009

Inainte de toate, pe anul asta, vreau sa fac retrospectiva pe anul trecut. Trebuia s-o fi facut inainte anul nou, dar nu eram acasa, asa ca,  o fac acum... succint. s-o luam de la inceput... Asadar,

luna ianuarie a anului trecut a adus una din cele mai frumoase experiente cu avionul, desi totodata  una nedorita. Ni s-a anulat zborul cu care trebuia sa zburam de la Venezia la Budapesta, iar de la Budapesta la Tg Mures, si am fost cazat la Villa Braida. Un hotel de 4 stele, fost castel in Evul Mediu, ce apartinuse unei familii nobile, din secolele al XII-lea-al XIII-lea. Luna ianuarie, a anului trecut a reusit si eu sa-mi achizitionez aparat foto digital, Canon A 470, remember, de calitatile caruia sunt. foarte multumit.

Luna februarie, de fapt vacanta universitara din luna februarie, mi-am permis sa mi-o petrec la Timisoara, cu unchii si matusile mele. Atunci am vizitat pentru prima oara Muzeul Banatului, dar imi propusesem sa revin sa fotografiez totul.

Luna martie nu a fost ceva deosebit, a trecut foarte repede si fara evenimente prea importante. Unul dintre evenimente a fost venirea matusii Irina la Targu-Mures, la sfarsitul lunii, pentru o zi e drept, dupa promisiuni indelungate si ruperea stickului meu de 4 GB din Elvetia.

In luna aprilie, pe 4 aprilie, am adunat o parte din gasca de prieteni si mi-am sarbatorit ziua, in stil mare. Prietenii, atenti, la durerea pierderii (distrugerii) stickului meu de 4 GB m-au cadorisit cu un altul, Transcend, de aceasta data.



Le multumesc frumos! Au raspuns prezent invitatiei mele: surorile gemene Ioana si Alexandra Frincean, Ioana Neag, Camelia Popa, Bianca Antonia a.k.a. Heidi,  Dorin, Albert Gabriel si Flavia, si prietenii mei din copilarie, Marius cu sora, Lavinia si logodnicul ei, Horatiu. Ne-am distrat foarte fain pana pe la miezul noptii. Prima zi de Paste, am iesit la iarba verde, la un gratar.

De 1 si 2 mai, am fost la Intalnirea Arhidiecezana a Tineretului  Catolic de la Ramnicu Valcea. La venirea mea acasa era sa ma accidentez, prin ardere cu ulei incins, cazandu-mi tigaia cu ulei incins, dupa ce am facut cartofi pai. Norocul meu a fost cu o pereche de pantoloni de traning de fas, cu captuseala, care absorbisera tot uleiul incins, care trebuia sa-mi ajunga pe picioare, tinandu-l departe de corpul meu, de la genunchi in jos. Am avut mare noroc. In fine. Mama mea a mers in Danemarca, cu cursa directa Targu-Mures - Billund. Lunile mai si iunie au fost sub semnul unei idile pasionale si inflacarate cu o domnisoara draguta, Ileana Frincean, care a legat cu matusa mea Florica, o frumoasa relatie de amicitie.

In luna iulie, am mers la Baia Mare, la Intalnirea Nationala a Tineretului Catolic. Aici, mai mult am fost cu tinerii din Reghin, dar am reusit sa socializez cu tineri catolici din toata tara.

La inceputul lunii august, pe 1 si 2, am fost la Saschiz, Brasov, Bran, Rucar-Bran, Transfagarasan. La Saschiz am fost in biserica si in cetate, foarte frumoase; la Brasov, am vizitat centrul orasului, la Bran, ne-a prins ploaia cand sa plecam. Am dormit intr-un camping ciudat, cu casute lipite cu scoci.  Camelia a vrut sa faca bunjee-jumping de pe Vidraru, dar a renuntat, din cauza temerilor; am fost cu barca pe lacul Vidraru, la Balea Lac, si acasa. Sfarsitul lunii august si inceptul lunii septembrie a adus al doilea drum la Timisoara pe anul trecut, acum reusind performanta, ca int-o ora sa pot fotografia tot Muzeul Banatului.



Luna septemrie s-a dovedit a fost cea mai trista luna a anului pentru mine, deoarece am pierdut pe un var drag si scump intr-un accident de masina. A fost o mare pierdere si o simt si acum in suflet.


Imi vei lipsi mereu, Andi! In ziua inmormantarii verisorului, cand eram foarte trist, indurerat  si cazut psihic  m-a sunat un coleg sa ma intrebe daca nu ma intereseaza un post de munca. Am zis da, si dupa un examen, am reusit sa iau postul. Intre timp, in luna septembrie m-am inscris la masterat la Cluj Napoca, la Biblioteconomie si Arhivistica, ID.

Din 1 octombrie, am reintrat in clasa muncitoare, chiar daca pentru 2 ani, find inlocuitor al doamnei titular, plecata in concediu de maternitate. Lucrez ca bibliotecar la Institutul de Cercetari Socio-Umane "Gheorghe Sincai". Pe 10 octombrie, am fost cu prietenii, cu care mai calatorisem si la Brasov, la inceputul lunii august, la Manastirea Ramet si in Cheile Rametului. A fost o aventura placuta. Am cunoscut o prietena a verisorului meu, Roxana, o fata foarte frumoasa, desteapta, atragatoare, care recunosc, mi-a picat cu tronc, sau de ce sa nu zic altfel, sunt indragostit de ea.


Lunile noiembrie si decembrie, au fost luni in care, am inceput sa umblu la dentist, sa-mi fac dintii. Pe 14 noiembrie, a venit sora mea din Italia, si a trebuit sa o asteptam a Cluj. Am facut un rond mare la Iulius Mall, dupa care, intr-un final, a venit si cursa, cu o intarziere de 4 ore si jumatate. Pe 25 noiembrie, a fost ziua Roxanei, pe care am cadorisit-o cu un frumos ursulet de plus, ca a primit aproape instantaneu, numele Puf.
In decembrie, pe centrul orasului, de 1 decembrie, m-am intalnit cu prieteni vechi, pe care nu-i mai vazusem de ani buni, poate odata sau de doua in 10 ani, Alina si Ghita Baltat cu fiica lor, Diana. Roxana a fost cea care m-a cadorisit pe mine cu un magarus frumos de plus, pe care l-am botezat Bosi-Bosi jr, parfumat cu parfumul ei, Be Delicious. De-tunci, Tavi doarme cu el, dupa ce in fiecare seara primeste o portie de atentie... il dragalesc.


Am mers din nou la Cluj, pe 19 decembrie, si am asteptat 5 ore jumatate, de aceasta data. Craciunul l-am petrecut in familie, cu fratii tatei si cu mama tatalui meu, iar Revelionul la Timisoara, a treia oara, in anul abia scurs.





Niciun comentariu: