13 oct. 2009

FURIOS ŞI NERVOS!

DA, SUNT FURIOS ŞI NERVOS!, de cu dimineaţă. Au reuşit această performanţă, "compania" de transport în comun (enervat în comun), SILETINA din Tg-Mureş. Deoarece de dimineaţă de la prima oră ploua de numa', mi-am zis că nu mă risc să mă ud leoarcă până la lucru, ci mă duc frumos în staţia de autobuz şi aştept un 19, să mă ducă la lucru, până lângă liceul Papiu (pentru cunoscătorii Tg-Mureşului). Am avut o surpriză neplăcută. În momentul când eu ieşeam din scară, la 7.50 de minute, un 19 a trecut. Mi-am zis, e ok, nu-i nimic, aştept pe cel de la 8.12 minute. A trecut timpul, s-a făcut ora 8 şi 12 minute, nici un autobuz, s-a făcut 8.28, ora să vină următorul autobuz 19, nimic, abia la 8.43, deci după încă 15 minute, a venit în sfârşit un 19. D-lor patroni ai SILETINA, asta e batjocură curată la adresa cetăţenilor oraşului nostru.

Nu ştiu sincer ce se întâmplă la această aşa-zisă companie, ieri am aşteptat 30 de minute, azi 45. Urmează mâine o oră, parcă văd. De fapt, cred că patronii nu ştiu ce se întâmplă cu adevărat cu transportul în comun, ei circulă cu maşina, încălzită, de rest îi doare în paişpe'.

Orarul de circulare al autobuzelor, afişat în staţia Diamant, spune aşa:

  • plecare Centrofarm: 7.55, 8.12, 8,28, 8.45.
Cel de 7.55, a plecat la 7.45, iar restul, 8.12 şi 8.28 sunt sărite. Dacă nu sunteţi în stare să respectaţi un program nu-l mai afişaţi, iar dacă dacă totuşi nu sunteţi în stare să respectaţi, la o diferenţă de 5 minute toleranţă proramul, DAŢI-VĂ TOŢI DEMISIA! AZI!

Totul ţine de respect reciproc. Tu, societate de transport, îmi oferi un serviciu, mă transporţi, eu călător, îţi răsplătesc efortul de a mă duce, plătindu-ţi bilet. Azi, cei care au mers cu acel 19, NU TREBUIAU să plătească NICI UNUL bilet. De ce? Să mă jignească mai tare, data viitoare. NU să se înveţe minte, să respecte programul! I don't give a shit!, about their problems. De-aia le plătim bilete.

La batjocura, care a trebuit s-o îndur azi, dacă mai trebuia să mai iau şi bilet, refuzam să-l achit. În eventualitatea în care venea controlorul, îi ziceam să plătească el biletul meu din salarul lui, şi să-mi ceară scuze. Eu unul, azi NU aş fi cumpărat bilet. După 45 de minute de aşteptare, timp în care spre centrofarm au urcat 3 autobuze 19, şi n-a coborât nici unul, plus că au trecut 3 autobuze 44, Taxi Maxi Promenada Mall, Real, 21, doar 19 nu dădea să vină nicicum.

D-lor conducători ai SILETINA, faceţi ceva cu transportul în comun, vine iarna, şi nu avem de gând să îngheţăm în staţie, că nu vin autobuzele.

Respectaţi orarele de circulaţie afişate în staţii. La un moment dat, vă lăudaţi că Tg Mureş e primul oraş din România ce are autobuzele monitorizate prin GPS. Acum nici acel sistem, care arăta călătorului cât are de aşteptat în staţie până la următorul autobuz, nu mai merge, deşi recunosc era foarte bun. Noi nu suntem în stare să ne ţinem de cuvânt, să păstrăm ceea ce avem bun. TOTUL TREBUIE STRICAT!


Niciun comentariu: