14 oct. 2009

Mândru de a fi târgumureşean !!!

He-he! După ce ieri blestemam şi înjuram conducerea unei firme/companii din Oraşul Florilor, poate vă întrebaţi de ce mă simt aşa de mândru şi de bine?

Răspunsul se află postat pe site-ul www.ziare.com . Conform acestui site de ştiri, Târgu-Mureş va fi, ATENŢIE, PRIMUL ORAŞ DIGITAL DIN LUME!!!...



Nu-i aşa că sună fain! PRIMUL ORAŞ DIGITAL DIN LUME... <<"E un sistem de o tehnologie nouă în ceea ce înseamnă un sistem financiar-bancar, din care va beneficia cetăţeanul în mod prioritar", a spus primarul Dorin Florea, citat de Adevărul.>>

<<"Va fi un proiect unicat în lume şi va deschide o nouă eră în ceea ce înseamnă un sistem informatic complet, creat de specialiştii din Târgu-Mureş.">>

Super-bestial! Cu un card voi avea puterea să scap de birocraţie, de statul la toate cozile posibile. Cine nu şi-ar dori să potă să-ţi rezolve toate probleme fără bătăi de cap stând acasă şi beneficiind de binefacerile internetului. M-am gândit să vă arăt şi vouă, cititorilor mei ştirea.

Şi nu numai asta! Dar să fii primul ce doreşte implementarea unui astfel de proiect e o chestie care te face şi mai mândru. Se vede că IT-iştii mureşeni NU DOARME!!! (nu am greşit, am scris intenţionat aşa), ci veghează la uşurarea/ îndulcirea vieţii comunităţii în care locuiesc! Felicitări !, întregii echipe implicate în acest frumos proiect şi la succese cât mai mari!

Banatu-i FRUNCEA şi Ardealu-i Mincea...

Aşa zice o vorbă bănăţeană din bătrâni.

Vă doresc o zi cât mai plăcută!

sursa ştirii: www.ziare.com

Niciun comentariu: