12 oct. 2009

Să-ţi fie ruşine, HOŢA!

Acest post pe blogul meu se vrea o autocritică la propria-mi persoană. De ce? Poate întrebaţi... Ei bine, am observat că în ultima vreme, nu-mi mai pasă de bloguţul meu, pe care l-am constituit cu multă trudă, zi de zi, şi m-am cam tras pe cur ca studenţii. Acum se vrea o revenire în forţă a mea cu articole, dezbateri şi posturi interesante, că tot începe marea mizerie cu campania electorală.

Să-mi fie ruşine că n-am mai scris de aproape o lună absolut nimic. Am fost leneş recunosc, cu părere de rău. Între timp s-a întâmplat şi un lucru foarte bun, printre mizeriile trăite de zi cu zi. Am început lucrul, pentru cei care mă cunosc, şi care nu au auzit marea ştire. Da, eu, Octavian Hoţa, lucrez în domeniul care mi l-am dorit de când am terminat facultatea... sunt bibliotecar, la Institutul de Cercetări Socio-Umane "Gheorghe Şincai". Îmi place aici, jobul e foarte frumos... dar misiunea mea e foarte grea... inventarierea fondului de carte existent în biblioteca institutului. de la 1 octombrie, sunt în câmpul muncii, şi asta îmi face plăcere, având în vedere că trăim vremuri de criză. Nu e uşor să găseşti de lucru în vremuri de criză, când de peste tot oamenii sunt aruncaţi în şomaj.

A-nceput şi masterul, iar în curând şi masterul de la Cluj Napoca, la distanţă, Biblioteconomie şi Arhivistică. sper să mă ajute să-mi deschidă mintea spre soluţii legate de jobul meu.

Mai nou am ajuns şef de turmă sau bine zis şef de grupă la master. E fain... interacţiunea cu universitatea... ma fascinează...

În ceea ce priveşte criza, în loc să se facă angajări, ca oamenii să poată plăti din salarii impozitele, din care statul trăieşte şi suflă, statul român dă oameni afară din joburi, îi pune în şomaj, pierzând zi de zi, atât financiar, cât şi la capitolul productivitatea muncii şi producţie.

Niciun comentariu: