13 iul. 2010

Restructurare la revenirea in forta...

Ciao, tuturor! Cred ca voi, cititorii mei, mi-ati dus lipsa. Imi cer scuze pentru aceasta perioada de mai bine de 5 saptamani in care nu am mai scris nimic. Ce zici de un update, si o restructurare a tag-urilor. 

Dedicatiile speciale pentru Puf, nu vor mai exista de acum incolo, deoarece nu mai suntem impreuna, insa, vor mai exista dedicatii speciale, cu ocazii cu totul speciale. In rest, dedicatiile speciale vor avea forma de recomandari muzicale,  from post to post, din cand in cand. Vom reveni la bancul zilei, chiar azi am de gand sa va spun unul tare, de tot, citit acum cateva zile. Vom reveni cu recomandari cinematografice, de-acum tot mai des, caci sunt in vacanta si voi avea timp sa urmares filme, care sa le recomand mai departe prietenilor. Azi, vom avea si o dedicatie, si un bac... asa, de revenire. 

Intre timp, ce s-a mai intamplat in viata mea... am terminat un master... Elitele, Cultura si Constructia Europeana, ca sef de promotie, iar la sustinerea lucrarii am luat nota 9,25. Cu aceasta ocazie, miam luat un laptop, Asus X51RL series, e drept, second hand.



Asadar, incepem cu bancul zilei: 

Seara la culcare, conversatie intre soti:
Barbatul: Nevasta, stinge lumina. 
Nevasta o stinge. 
Barbatul: Nevata, dezbraca-te!
Nevasta se dezbraca. 
Barbatul: Nevasta, ia-o-n gura!
Nevasta: Asta nu!
Barbatul: Alta n-am!

Asa cum v-am promis mai sus, va fi si o dedicatie muzicala. Aceasta e penttru toti masteranzii de la Universitatea Petru Maior, specializarea Elitele, Cultura si Constructia Europeana, aici nominalizand in special o persoana: Florentina Oprea, si pentru o mana de masteranzi de la masterul Istorie Mondiala si Relatii Internationale, dintre care dati-mi voie sa-i nominalizez pe cei carora dedic aceasta piesa muzicala de la aceasta sectie masterala: d-ra Liliana Sas, Maria Cosma, Kinga Botezan, Boier Luminita, Barabas Elod, Sorin Oltean, Anca Racolta, urmatoarea melodie din tot sufletul: 


Niciun comentariu: