20 iul. 2010

Descretirea fruntii sau rasoterapie prin bancuri 13

Ciao, tuturor!

De mult imi doream sa scriu acest post, cu o serie de bancuri, insa, saptamana trecuta, din dorinta de a face blogul meu mai aratos, mai frumos, (ca din cur scos, vorba aia) mi l-am stricat, si inca nu e pe deplin refacut.  Asadar, va propun o serie de bancuri, selectionate si culese de mine, sa vad daca va vor place.

-->
Mere una in vacanta in Caraibe si gaseste unu de prin zona sta cu el ce sta la un momendat se termina concediu si ea zice : 
- Auzi dar totushi cum te cheama ?? 
- Nu-ti spun ca razi de mine 
- Nu rad !! 
- Snow (Zapada) 
Ea incepe sa rada si spune si spune: 
- Acum cand ma duc acasa si ce-i spun la barbatu-mio ca am stat in Caraibe in zapada de 30 cm? 

***
-->
O gagica meseriasa, statea pe marginea drumului si facea autostopul.La un moment dat opreste un popa.Se urca gagica in masina. Dupa vreo 4 km, popa incepe sa-i puna mana pe picior la tipa asta meseriasa, si gagica zice:
- Parinte, versetul 4 de la Ioan. 
Popa repede isi trage mana ... Mai merg iei vreo 4 km.. si iara ii pune popa mana pe picior...
- Parinte , versetul 4 de la  Ioan. 
Ajunge in sfarsit popa acasa, parcheaza masina, merge in camera deschide Biblia si citesteVERSETUL  4 Ioan : "FIULE ESTI PE CALEA CEA BUNA".  

***

-->
Trei pusti stateau si discutau pe o banca la sosea. Unul dintre ei spune:
- Vedeti Mercedesul ala care trece? Când o sa fiu mare ma voi face avocat si voi avea atâtia bani încât sa-mi pot permite o masina ca aceasta...
Al doilea zice:
- Vedeti Ferrari-ul ala care vine în viteza dupa Mercedes? Când o sa fiu mare ma voi face doctor si voi avea atâtia bani încât sa-mi pot permite o masina ca aceasta...
Al treilea zice:
- Când o sa fiu mare voi învata sa sug pula. Sora-mea face asta si se plimba si cu Mercedes si cu Ferrari. 

***
-->
Un tip speriat intra într-un restaurant:
- Al cui este pitbull-ul de la intrare?
Un tip îi raspunde plictisit:
- Este al meu, care-i problema?
- Sînt dezolat, dar caniche-ul meu tocmai l-a ucis pe al dv.
- Imposibil, cîinele meu sa fie omorît de un caniche... Ma faceti sa rîd. Cum se poate ca o javra prapadita sa-i fac asta fiarei mele?
- Cred ca pitbull-ul dvs. s-a înecat în timp ce îmi mînca caniche-ul. 

***
-->
Ion cu Maria se casatoresc...vine nopate nuntii. Maria se baga in pat, insa ION nimic. Trece o zi, trec doua, trece o saptamana, la care Maria catre Ion:
-Bai Ioane...sa stii ca am si eu o gaura!!!
Ion de colo:
-Astup-o repede ca pe acolo vine frigu'!!! 

***
-->
Intr-o zi vine Ion acasa si o intreaba pe Maria de ce este dezbracata...
Maria ii zice ca nu are cu ce sa se imbrace...
Ion ii zice:
-Cum nu ai cu ce?..uite...(deschide dulapu) panataloni... fuste.... Salut Gheorghe... bluze... rochii. 

O zi buna tuturor!







Niciun comentariu: