17 iul. 2009

Se clatina si scaunul ministerial al d-nei Udrea? De ce oare?

Acum, imediat dupa ce am postat articolul cu oportunitatile de evenimente ecumenico-culturale, ale saptamanilor viitoare, m-am apucat sa iau presa la puricat, facand o revista a presei, pe site-ul www.ziare.com. Acolo, stiri de tot felul, externe, sport, barfe politice...

Una mi-a facut cu ochiul, si mi-a spus, ca ingerasul diavolului de pe umarul stang, sa bag zazanie, si sa scriu un articol pe blog, desi acum nici o jumatate de ora, am postat unul.

In acest articol e vorba despre d-na ministru Udrea,


cea cu scoli de strategie, care la Turism e varza, cade din lac in put sau o da din bara in bara. Cred ca si domniei sale, scaunul ministerial a inceput deja sa i se clatine serios, dupa ce a bagat mai mult de 13 milioane de lei in promovarea turismului romanesc, si tot degeaba, a promovat un cantec naspa "Romania, The Land of Choice", pe care a dat o caruta de bani.

Ultima chichita pe care a rezolvat-o, d-na din imaginea de mai sus a fost sa dea "distinsului" domn Vantu, (dnul cu FNI-ul, remember - "DORMI LINISTIT, FNI VEGHEAZA PT. TINE), 200.000 de euroi, pentru o emisiune la Realitatea TV, "prin negociere directa", in loc sa faca licitatie publica. DE CE OARE?

Asa cum FNI a devenit o teapa nationala, si suma investita in aceasta emisiune "All inclusive" acopera sigur polite din campania electorala. S-au gandit bine cei de la PD-L, de unde putem ciupi sa-idam ceva bani d-lui Vantu, aflat in criza. Nu e de-ajuns ca a tepuit pe putin un milion de romani, poate si mai mult, el trebuie sa mai dea si alte tunuri.

Niciun comentariu: