30 nov. 2010

Una calda, una rece... foarte rece

Acest post va vorbi despre fotbalul international, Serie A, campionatul italiei si Primera Liga, campionatul Spaniei. 

Tavi e un impatimit al fotbalului, dar cel al fotbalului spectacol. Prefer campionatului romanesc, un duel "il derby della Madonnina", Inter-Milan, sau un "El Clásico", Real Madrid-Barcelona, cele mai tari partide de fotbal,  oricand.  Acum vom dezbate despre asta, putin. 

Deci, anul acesta, dupa o pauza de 2 ani si 2 luni, AC Milan, echipa mea favorita din derby della Madonnina a reusit sa se impuna in fata rivalilor concitadini, Internazionale Milano, provocandu-mi o bucurie fara margini.




In sfarsit, dupa multe partide intre cele doua concitatine din Milano, AC Milan si Internazionale, am vazut un AC Milan mai rational, mai existent in teren, cu o posesie buna, punand probleme la poarta nerazzurilor. Si pana la urma, diavolii rossoneri s-au impus gratie ajutorului dat de un fost inter-ist, un jucator foarte valoros si tehnic, Zlatan Ibrahimovic. Insa bucuria nu a tinut mult. Cam doua saptamani.

De ce? Poate va intrebati? Ei bine, aseara avenit randul lui El Clásico sa se desfasoare. Ceea ce presa sportiva de specialitate numea cel mai tare si mai echilibrat meci de fotbal al anului, un duel intre Messi si Cristiano Ronaldo, s-a dovedit a fi un "macel" fotbalistic, in sensul adevarat al cuvantului. Daca in serie A, am fost de partea castigatoare, aseara am ramas socat. Mi-am vazut una din echipele favorite (am echipa favorita in fiecare campionat: Italia - AC Milan; Olanda - Ajax Amsterdam; Germania - VfB Stuttgart; Romania - FC Timisoara; Spania - Real Madrid), Real Madrid, umilita si dominata la greu de masinaria de fotbal si pase, FC Barcelona. Real Madrid nu s-a mai impus in fata eternilor rivali de 5 meciuri, de la acel 4-1 din 7 mai 2008, partida in care Raul, Robben Higuain si van Nistelrooy au adus  mult ravnitele 3 puncte in vistieria Realului. De atunci multe sau schimbat, Real Madrid fiind mereu ciuca batailor in fata Barcelonei. Si ieri au comis gros de tot. Scorul a fost incredibil. 5-0 pentru Barcelona pe Nou Camp.




Ce sa le faci? Daca sunt mai buni ca tine? N-ai decat sa recunosti asta si sa incerci in urmatoarea partida sa-i invingi.

Data viitoare vor fi mai buni si mai prezenti in teren, madrilenii.

Niciun comentariu: