1 apr. 2009

WOW ce repede trece timpu`... Parcă ieri făceam 27 de ani...

Stăteam să mă gândesc la cât de repede şi nemilos zboară timpul. Parcă ieri, aveam 27 de ani, şi am invitat membrii ai AIESEC Târgu-Mureş la ziua mea şi au umplut până la refuz micuţul apartament în care locuiesc. Au venit chiar şi cu tort... Heidi...




Mulţumesc!, deşi pe ea nu mă aşteptam să o văd, alături de alţi colegi de facu'... Emiliţa sau Andreea.



Până la urmă ne-am adunat un grup de aproximativ 25 de persoane, încât nu mai aveam loc pur şi simplu în casă... 2 erau sărbătoriţii zilei... Claudia şi cu mine. Ea şi-a atras o poreclă de la mine... Păcălice' mea... dar a fost super... le mulţumesc frumos celor prezenţi anul trecut de atmosfera creată. Tamar, din Georgia ne-a gătit o reţetă tradiţională... Khachapuri...




De atunci, mi-am dat licenţa în Istorie, pe care am luat-o din prima, cu 8,25... media finală... 7 scris şi 9.50 prezentare... m-am încscris la Master... Elitele, Cultura şi Construcţia Europeană la Universitatea Petru Maior din Târgu Mureş, am vizitat Elveţia şi Germania ca turist, am ratat un job... bibliotecar la Biblioteca Judeţeană Mureş (sper să prind un post anul ăsta, dacă va fi concurs), am zburat pentru prima oară cu avionul pe ruta... dus... Târgu Mureş - Budapesta - Venezia şi întors... Venezia - Munchen - Budapesta - Târgu Mureş - văzând peisaje şi locuri care-ţi taie respiraţia... (peisajele le puteti observa în albumele de poze destinate italiei sau primului zbor).

Până la ora la care scriu acest articol, mulţi prieteni m-au felicitat... le mulţumesc că şi-au adus aminte de păcăliciul de Tavi.

Perioada de timp care s-a scurs de la 1 aprilie 2008 până la 1 aprilie 2009, a fost o perioadă foarte zbuciumată, uneori trăită la intensitate maximă... s-a scurs însă prea repede... Irreparabile volat tempus.


Niciun comentariu: