17 mar. 2010

Descretirea fruntii sau rasoteapie prin bancuri 5

Revin, dragi cititori ai blogului cu proiectul "bancul zilei", in incercarea de a va face ziua mai frumoasa si sa va descretesc fruntile incarcate de grijile zilei. Desi se preconizeaza azi si poate toata saptamana aceasta crunta si grea pentru mine, am puterea sa rad.  Deci, bancul zilei:

Sotia se plange sotului:
- Dragul meu, nu stiu ce are masa asta, ca tot scartie. Nu te porti uita la ea sa remediezi situatia?
- Draga mea, eu nu sunt tamplar, nu ma bag. 
A doua zi vine iar si-i spune sotului:
- Dragul meu, pe langa geamul din dormitor intra aer rece, nu e bine sigilat, e curent, tot timpul. Nu te uiti un pic?, poate stii sa-l faci.
- Draga mea, eu nu sunt geamgiu, nu ma bag. 
A treia zi, ii spune iar sotului:
- Dragul meu, a inceput sa picure apa la baie. Nu te uiti un pic?, poate o repari. 
- Draga mea, eu nu sunt instalator, nu ma bag. 
Pleaca sotul in delegatie doua saptamani, iar cand revine, toate problemele fusesera remediate. O cheama pe sotia lui si o intreaba:
- Draga mea, inainte sa merg in delegatie, mi te-ai tot plans ca, ba masa scartie, ba pe langa geamul din dormitor intra aer, ba picura apa in baie. Cum le-ai remediat?
- Dragul meu, pe palier cu noi s-a mutat un barbat care stie sa le faca pe toate si am apelat la ajutorul lui. 
- Draga mea, dar si acesta trebuia platit, nu?, intreaba nedumerit sotul.
- Exact, reaspunde sotia.
- Si cat a costat?, intreaba curios sotul.
- A venit la mine si mi-a spus: ori imi faci pentru fiecare lucru pe care il repar in casa cate un tort delicios ori trebuie sa faci sex total cu mine pentru fiecare dintre ele, a raspuns sotia
- Si sper ca ai fact prajiturile, spune cu un iz de gelozie sotul.
- Dragul meu, eu nu sunt o cofetareasa, nu ma bag,  raspunde aceasta.

O zi buna tuturor!

Niciun comentariu: