18 ian. 2009

Home Sweet Home...

Duminica, 11.01., dupa-masa, cu voia lui Dumnezeu, si cu ajutorul a 3 avioane, am reusit sa ajung cu bine acasa. Am mers asa de la Venezia la Munchen cu Air Dolomiti, de la Munchen la Budapesta cu Lufthansa, iar de la Budapesta pana la Tg-Mures cu Malev. Am facut o gramada de poze faine, peste Alpi, dar si aterizarea la Tg-Mures. La orele 15.10 minute, ma aflam pe pista aeroportului Transilvania din Targu Mures.



Luni, 12.01., mi-am inceput periplul la scoala. Aveam de predat un referat, si dupa trebuia sa merg la Plus sa fac cumparaturi. Am trecut neregulamentar strada prin spatele unei masini de politie, pe care am observat-o doar cand am pus sus piciorul pe cealalta parte. Era prea tarziu. Agentul, a venit cu masina pana in parcare unde mi-a zis cat e contravaloarea amenzii si mi-a zis ca imi da doar un avertisment, data viitoare urmand sa fie amenda.
Vineri, 16.01.2009, mi-am luat aparat foto digital, Canon PowerShot A470.


Sunt foarte multumit de afacerea facuta. Cu doar 360 de lei, mi-am luat tot.

Niciun comentariu: