27 ian. 2009

Dragi cititori!,

ai blogului meu. Incepand cu data de 20 ianuarie, blogul meu se afla intr-o perpetua schimbare de imagine. Vreau sa va anunt schimbarile, sa nu fiti mirati, ci sa va bucurati si mai mult de ele. Am crezut de cuviinta, sa pun mai bine albume, cu o poza, decat sa le pun ca simple link-uri. De aceea, sectiunea MY ALBUMS a disparut, locul ei fiind luat de albumele de foto propiu-zise. Sper sa fie mai atractive si mai interesante.
Am pus poze din cele mai placute experiente ale mele, calatoriile din Elvetia si Germania, din august 2008, apoi din experienta mea cu avionul si sarbatorile de iarna, petrecute in Italia, urmand sa postez poze din copilaria mea, adolescenta, si experienta AIESEC, cu prietenii pe care aceasta asociatie studenteasca mi-a prilejuit sa mi-i fac.
In speranta ca va veti delecta ciitind si accesand blogul meu, va doresc o navigare placuta prin blogul meu, si...
VA MULTUMESC!

Un comentariu:

denisia spunea...

m-ai facut curioasa..astept..