9 oct. 2008

Nervos din calea afar`...

Ciao!, fraţilor...

am nevoi de ajutor. Nu ştiu ce am lucrat astă-seară, dar am lucrat, sunt sigur. Am reuşit să-mi blochez contul de www.yahoo.com, cel pe care folosesc messenger-ul. Mi s-a spus că e temporar blocat din motive de securitate. Am o întrebare către cei care aţi păţit aşa ceva, dacă există oarecare, îmi voi recăpăta tot contul înapoi, ca înainte, cu toate contactele, datele, şi mail-urile din el, după 24 de ore de blocare?
Ăsta e motivul pentru care sunt aşa de nervos. Trebuia să vorbesc pe mess cu cineva, probleme fff importante, şi eu nu pot intra.
Mi-a venit o idee: oare pot intra de ep meebo pe contu' de Y!Mess? Vedem acuşica... NU POT INTRA!... UUUUUHHHHH ! Mama lui de cont de yahoo! Tocmai acum a trebuit să se blocheze... VEDEM NOI MÂINE CUM SE PREZINTĂ CONTUL MEU... să SPER(M)ĂM că la fel ca ODINIOARĂ!
Vă salut prietenos,
TAVY

Niciun comentariu: