19 feb. 2010

Descretirea fruntii sau rasoterapie prin bancuri 4

Buna!

Datorita faptului ca momentan, saptamana aceasta am fost si sunt inca in santier (tavan fals in camera mare, mica si baie + zugravit), ratia zilnica de bancuri s-a redus considerabil, din cauza lipsei de timp. Va propun acum o mica recuperare cu 2-3 bancuri, care sper sa va placa. 

La final, ce zici de putina adrenalina, sa va ziceti cu parerea cine e ecel vinovat, in cazul de fata?

Asadar, sa incepem canonada:

Un hot primeste un pont, cum ca, intr-o casa se gaseste mult aur, sub forma de lingouri si bani de furat, dar casa e goala momentan, iar proprietarii sunt in vacanta in Austria. Ajunge omul nostru la locul faptei, reuseste sa deschida seiful, care adapostea lingourile de aur, cladite frumos intro piramida, si omul nostru incepe sa vare, unul cate unul in sac. La un moment dat, in intunericul camerei, aude o voce si se sperie:
- Iisus te priveste!
Omul nostru tremurand de frica, se uita in stanga, se uita in dreapta si nu vede nimic. 
Pe un raft mai jos, vede zeci de teancuri de bani, euro, dolari, lire sterline. Se apuca sa le puna si pe acelea in sac, cand aceeasi voce il atentioneaza din nou:
- Iisus te priveste!
Se uita de data aceasta in spate si vede un papagal. Hotul nostru rasufla usurat, papagalul ii spune:
- Ciao!, eu sunt Moise!, da` sa stii ca Iisus te priveste.
Omul mirat il intreaba pe papagal:
- Ce cretin de om pune la animale nume de personaje biblice?
- Acelasi cretin care si-a botezat pitbull-ul Iisus!

***

Un om bogat merge cu cele trei fiice ale lui, toate una si una, o frumusete si cam nimfomane, la un hotel. Cand ajunge la receptie, vazand ca tanarul le face ochi dulce, la final, dupa ce completeaza formularul de check-in, ii spune acestuia:
- Fii atent tinere!, daca se intampla sa te atingi de una dintre fiicele mele te castrez cu mana mea. 
Domnul se pune la culcare, obosit fiind, iar fiica cea mare ii spune:
- Hei tu, frumosule receptioner, hai incoace. Am pofta de sex salbatic si vreau ca tu sa-mi satisfici ciresica!
Tanarul, tremurand de frica si transpirat fiind, i-a reamintit ce a zis tatal lor. Fata a rispostat:
- Daca nu vii sa facem sex nebun la mine in camera, eu vars suc rosu pe pat, si apoi tata te va pedepsi, nevinovat fiind, deoarece te-ai atins de ciresica mea. Asta vrei?
Tanarul receptioner se supune si timp de doua ore face sex salbatic cu domnisoara prin toata camera, iar cand iese din camera fetei celei mai mari, la usa camerei ei, il asteapta fiica mijlocie, care-i spune:
- Hai si pe la mine sa ma satisfaci, ca de nu vii, vars suc rosu in pat, iar tata te va pedepsi, nevi novat fiind, ca te-ai atins de ciresica mea. 
O satisface s pe aceasta, timp de doua ore, si cand da sa iasa stors de vlaga, o vede pe fica cea mica in pragul usii ei, in lenjerie intima, spunandu-i:
- Acum ca le-ai tras-o celor doua surori mai mari, trebuie sa mi-o tragi si mie salbatic, ca de nu, eu vars suc verde in pat, iar tata t va pedepsi ca te-ai atins de mine. 
Atunci, receptionerul intreaba nedumerit:
- De ce tocmai suc verde?
- Pai, vrezi tu, dragul meu, ciresica mea nu s-a copt inca.

La final, v-am promis, ceva, si vreau sa va intreb, de pe acum, voi sa raspundeti: Cine loveste justificat:


Un comentariu:

Andrei spunea...

Legat de clipul postat de tine , avandu-i ca protagonisti pe "doamna profesoara" de etnie romma si pe "domnul politist" , am o parere extrem de obiectiva daca pot zice asa . Si anume , sunt de parere ca aceasta situatie nu ar trebui sa existe intr-o tara care se vrea a fi civilizata . Reactia celor 2 este neadecvata in primul rand din cauza locului unde s-a petrecut "scena" ( intr-o scoala ). Eu unul , nu mi-as trimite copilul pentru a fi "invatat lucruri noi" de aceastra profesoara . De unde stiu ca intr-o "criza" nu il va lovi ?
In fine , aceste scene ar trebui sa dispara odata cu dorinta de a face din Romania o tara : culta , in care respectul sa domine , si in care sa poti merge fara frica pe strada .

Toate cele bune , Octavian !