15 feb. 2010

Descretirea fruntii sau rasoterapie prin bancuri 3

Buna seara!

Imi cer scuze pentru ieri ca nu am "sarit" cu un banc. Voi sari azi, cu unul, la final, promit o melodie frumoasa...

Ursul isi aduna banii de alocatie si isi ia un Ferrari, ultimul tip. Se da cu noua achizitie, si-l vede pe iepuras:
 - Iepuras, prietene, hai sa ne dam cu masinuta mea cea noua si frumoasa.
Urca iepurasul, si ursul incepe sa accelereze. 100 de km/h, 150 de km/h. La un moment, cand ajunge la 200 de km/h, il intreaba pe iepuras:
- Iepuras, iti place? Crezi ca pot sa opresc la 2 metri de marginea prapastiei, daca pun frana.
- Nu stiu.
Ursul reuseste sa faca figura. Cand reuseste sa opreasca il intreaba:
- Ti-a fost frica? Te-ai pisat pe tine de frica?
- Da, raspunde iepurasul, tot is ud.
Iepurasul cere voie sa conduca si el, insistand puternic pe langa urs. Il lasa, acesta accelereaza ce accelereaza, 150 km/h, 200 km/h, 250 km/h.
- Ursule iti place?, intreaba iepurasul. 
- Mi-e putin frica!, raspunde ursul
Iepurasul intreaba iar:
- Ursule, te-ai pisat pe tine?
- Da, iepurasule, tot is ud.
- Poti sa te si caci, spune iepurasul, ca eu nu ajung la pedale.

La final, o melodie frumoasa...


Va doresc, o seara placuta!

Niciun comentariu: