12 feb. 2010

Descretirea fruntii sau rasoterapie prin bancuri

Am decis dragi cititori ai blogului sa va descretesc zilnic fruntea cu cate un banc din colectia de bancuri pe care o am in memorie. Si vreau sa o astern undeva jos, pentru ca daca nu le astern eu, se va asterne uitarea peste ele, asta e grav si nu-mi doresc acest lucru. Incep azi cu un banc despre Mafie, iar zilnic voi incerca sa mai adaug cate un banc la lista. Sper sa va placa . Nu va suparati pe mine va rog, daca unele bancuri vor avea si tema sexuala.

"Nasul Ion, capul Mafiei romanesti, merge la Conferinta Internationala a Crimei Organizate (a.k.a. MAFIA). Discuta ei ce au pe ordinea de zi, iar la final, inainte de inchiderea sedintei, Don Giovanni, il capo dei capi, i se adreseaza Nasului Ion cu ton imperativ, spunandu-i:

- Observ Ioane, ca: NU ai vila cu 3 etaje; NU ai Mercedes Benz, ultimul model; si NU ai lant la gat, ca noi toti. Daca acestea nu le vei avea la urmatoarea conferinta de peste 6 luni, ma vad nevoit sa te excludem din grupul nostru.

Merge Nasul Ion acasa si-l cheama pe consilierul sau Vasile, care din motive de sanatate nu putuse participa la conferinta, si-i spune:

- Vasile, treci incoace. De maine: te apuci sa razi doua etaje din vila; vinzi elicopterele si cumperi masini Mercedes Benz, ultimele modele; si dezleaga cainele si adu-l in casa, pentru ca am nevoie de lant sa mi-l pun la gat."

La final, un filmulet frumos, foarte nostim, reclama la o o bautura, primit de la o prietena draga:


Niciun comentariu: