26 iun. 2009

REGELE A MURIT !, TRAIASCA REGELE !


Regele Muzicii Pop a trecut in lumea celor drepti! Odihneasca-se in Pace!

Idolul copilariei mele, a incetat din viata! Am ramas uimit, cuprins de stupoare, cand stomatologul matusii mele mi-a spus ca a murit Michael Jackson. Copilaria mea a fost marcata de mari hit-uri ale acestui mare cantaret, o adevarata legenda a muzicii: Bad, Stanger in Moscow, Heal the World, History, care azi s-a stins din viata. Ne va lipsi un lucru ce-l facea doar el la perfectiune... moonwalk. Nu-mi vine nici acum sa cred ca idolul copilariei mele nu mai e cu noi...

Dupa o cariera fulminanta si prestigioasa in anii 90, perioada in care a vandut miliooane de discuri, a venit si o perioada mai neagra, in viata sa, in care s-a inglodat in datorii si era dat in judecata de mai toti, care sperau sa ciuguleasca cate un dolar de la el.




Poate si stilul lui mai extravagant al acestui cantaret, cer locuia intr-o ferma de vis , Neverland. Sufletul acestui om contestat, sper ca s-a dus la ceruri!
Odihneasca-se in pace!

Niciun comentariu: