1 iun. 2009

1 Iunie - Ziua Internaţională a Copilului şi alte bucurii mărunte

LA MULŢI ANI!, tuturor copiilor şi celor ce în inima lor se simt încă copii.

Azi dimineaţă, navigând prin blogosferă, pe Yahoo!360, am văzut un articol, dedicat copiilor cu ocazia zilei de 1 iunie, intitulat "Ce aţi face dacă aţi mai fi copii?", care mi-a dat de gândit toată ziua.

Păi să vedem... ce aş face dacă aş mai fi copil...
  • aş asculta mai mult pe mămica mea, când îmi vorbeşte de sănătate;
  • i-aş cere mamei să mă ducă la Timişoara (acum sunt mare şi merg singur ;)) ) să-l văd şi să stau cu tatăl meu bătrân (bunicu', tatăl mamei mele);
  • aş petrece mai mult timp cu bunicii mei;
  • aş învăţa mai mult la matematică;
  • m-aş juca mai mult;
  • aş încerca să-mi fac mai mulţi prieteni;
  • aş explora necunosutul;
  • aş citi mai mult;
  • m-aş uita toată ziua la "Tom si Jerry"
  • aş face pozne toata ziua.
La capitolul bucurii mărunte, aş include rezultatele fotbalistice din week-end, sau victoria de la Roland Garros a Soranei Cîrstea în faţa Jelenei Jankovic, favorită numărul 5.

Să revenim la capitolul fotbalul. În acest sfârşit de săptămână s-a jucat oarecum soarta campionatului intern. Dinamo Bucureşti a pierdut, aşa cum prevăzusem eu, meciul cu FC Braşov, acasă, fapt ce mă bucură nespus, cu scorul de 0-2,



iar FC Timişoara a pierdut şi ea, fapt ce mă întristează, cu 1-2 în faţa Unirii Urziceni.



În acest context, Unirea Urziceni, e campioană, în procent de 99%, cu excepţia faptului, dacă, peste 3-4 zile, FC Timişoara nu primeşte cele 6 puncte înapoi, şi pierde cu Braşov în ultima etapă. Dacă se întâmplă însă, ca FC Timişoara să primească 6 puncte luate de Tribunalul de Arbitraj Sportiv (TAS) de la Lausanne, şi câştigă, în meciul cu FC Braşov, din ultima etapă, iar Urziceni pierde cu Steaua, campioană e FC Timişoara. Complicat calcul, nu? Din fericire, Dinamo a ieşit din ecuaţia campionatului, acum având o ecuaţie cu 2 necunoscute: Unirea Urziceni şi FC Timişoara.

Cealaltă bucurie, de care vă vorbeam, şi vine din lumea sportului, e din tenis. jucătoarea româncă de 19 ani, Sorana Cîrstea a reuşit să se califice în sferturile de finală a turneului de Grand Slam "Roland Garros", învingând-o pe Jelena Jankovic, favorita numărul 5 a turneului, cu scorul de 6-3; 0-6; 7-9. Acest lucru mă bucură nespus şi m-a făcut să mă simt mândru că sunt român.

Ahhh!, şi să nu uit... azi e ziua de naştere a verişorului mamei, Ciprian Sava. Îi urez un călduros "LA MULŢI ANI!", multă sănătate, putere de muncă, realizări cât mai mari.

Niciun comentariu: