4 feb. 2009

A venit vacanta\ Cu trenu` din... Romania

He,he... stiu ca nu e bine sa te bucuri, cand altii sunt tristi si chinuiti, dar eu unul pot rasufla usurat pentru ca de aseara sunt in vacanta. Bafta!, tuturor celor ce mai sustineti examene aceasta saptamana!
Situatia din catalog la mine, arata ca am promovat 3 examene din 5 ( cu nota maxima ;))), la cel de de ieri astept nota, iar la unul nu m-am prezentat cu nimic (ar fi trebuit sa fac un eseu de 15 pagini la "Modernitate si Elite", cursul domnului Paraianu, pe care l-am lasat pe stresiunea urmatoare).
Deci, pentru aproape 2 saptamani sunt in vacanta. Ma gandesc la o escapada in minunatul oras de pe malurile Begai, Timisoara, sa ma duc sa-mi vizitez bunicul.
Dar cum de la ganduri la fapte e o cale foarte lunga, las timpul sa decida daca imi poarta sau nu pasii intr-acolo...
Asadar, dragi prieteni studenti, pe oriunde v-ati afla, in "stresiune" in acest moment, va urez Bafta! la toate celelalte examene pe care le veti sustine, si sa va bucurati de perioada de "dezintoxicare" a.k.a. VACANTA

Niciun comentariu: