7 feb. 2009

O a doua leapsa... INSOMNIA

Incepand cu leapsa primita de la Dorin,


si transmiterea ei mai depate, am intrat, se pare, intr-un cerc vicios al leapselor pe blog. Ei bine, dupa ce i-am pasat Cameliei o leapsa, am primit si eu una de la ea. Cica, tema suna asa: "Voi la ce vă gândiți când nu dormiți noaptea?", adica in "voi" sunt nominalizat si eu.
Ei bine, haideti sa va spun la ce ma gandesc eu, cand am insomnii si nu pot dormi noaptea, sau ce imi cauzeaza o insomnie.
Cele mai puternice insomnii, care ma tin treaz pana la ore inaintate in noapte sunt cele induse de anumite sentimente, raspunsuri primite sau cautate. Un exemplu, va dau: cea mai puternica insomnie mi-a fost cauzata de AIESEC, in momentul in care dupa ce-mi depusesem candidatura pentru OCP (Organising Committee President), adica coordonator principal al proiectului World Citizenship 2008 si am aflat ca nu am fost ales eu, ci Claudiu.


Imi cautam raspunsuri, si le motivam prin faptul ca participasem la doua conferinte exact pe track-ul (nisa, arie) necesar al organizarii proiectului: la Brasov, la Functionala, in timp ce eu participam pe Aria de projects, Educational, Claudiu era pe HR, preocupat de organizarea recrutarii; iar la Semenic la RockMe, am participat la aria de Exchange, atat de necesara si vitala proiectului. Si totusi am fost lasat pe dinafara. O alta motivatie aveam ca eu participasem in echipa organizatorica si anul precedent, si stiam exact problemele cu care ne confruntaseram. Ma vedeam vorbind cu cei din EB (executive board-conducerea localului AIESEC), argumentandu-le toate astea si facandu-i sa-si schimbe ideea, sau daca nu eram gata sa ies in clipa urmatoare din AIESEC. Dar n-am facut-o, iesirea din AIESEC.
O insomnie mai poate fi cauzata in cazul de fata in momentele in care "mi se aprind calcaiele si urechile" dupa vreo fata, si incerc sa-mi stabilesc strategii de cucerire a persoanei respective.
In unele momente cand nu pot dormi, ma gandesc, cum ar fi fost, daca, nu m-as fi imbolnavit la varsta de un an de Encefalita sau n-as fi facut complicatiile bolii mele, la 13-14 ani, cand am inceput crizele de Epilepsie. Si gandu-mi zboara departe la, oare ce studii as fi facut, unde (eu visand sa fac facultatea la Timisoara), ce as fi devenit. Dar apoi gandu-mi aduce mereu aminte, ca totusi Dumnezeu trebuie sa-mi fii stabilit totusi un destin bun, ca trebuie sa fac ceva, maret ca nu degeaba mi-a salvat viata in acel sfarsit de mai, inceput de iunie 1982, cand eram la un pas de moarte si doctorii nu-mi mai dadeau zile.
Si acum au inceput gandurile sa se lege, pentru ca ma gandesc sa intru in politica si chiar in diplomatie, cine stie, daca voi reusi, dupa terminarea studiilor de master. Simt ca, cu ideile mele de innoire si de reformare a clasei politice, as putea sa fac cariera in acest cadru. Uneori ma gandesc cum ar fi, daca in Romania nu s-ar fura asa ca in codru, cine stie, poate eram deja demult in elita europeana, sau daca nu am fi trait in comunism 50 de ani, cine stie unde eram, sau cum ar fi aratat Romania, monarhie.
Uneori nu pot dormi, datorita insomniilor si ma apuc sa citesc. In momentul de fata citesc Schorske, Carl - Viena, fin de siecle. Cartea e una foarte buna si interesanta. V-o recomand si voua. Tot noptile cand eram bantuit de insomnii am citit si seria de romane istorice Regii Blestemati, apoi Nasul, de vreo 7 ori, Shogun, Tradarea si altele.
Uneori ma uit la televizor si prind cate un film bun, incat uit sa programez televizorul sa se stinga si merge saracutul de el, pana in zori.
Alteori, in momente in care sunt bantuit de cate vreo insomnie, prefer sa-mi fac autocritica, sa caut idei, sa fac planuri, eu si cu mine. Ultima oara, cand am facut asta, mi-am propus sa-mi gasesc ceva de lucru, sa-mi iau examenele la master, si de ce nu, sa cuceresc o fata.
Acum la final, va las sa va destindeti sau poate a adormiti (cine stie?) cu o melodie potrivita temei discutate...Faithless - Insomnia

Aaaa, era sa uit de partea cea mia frumoasa a leapsei... sa vedem cu se preocupa cand sunt bantuiti de insomnie, Cosmin, Nicoleta (a.k.a. Delphin Girl), Ilinca, Ilincuta si de ce nu, Suciulica.

P.S. Incepand cu urmatorul post, blogul meu va face "switch to CNN", deoarece mi-am dat seama ca am prieteni si in strainatate, in mare parte AIESEC-eri, si poate ei isi doresc sa citeasca sau sa afle gandurile mele. Totodata, daca in exprimarea gandurilor mele in limba lui Shakespeare, vor aparea greseli, si sunt sigur ca vor aparea, va rog, dragi prieteni, nu ezitati sa mi le semnalati, pentru ca aceasta sa poata fi corectate in timp real.
Va multumesc....

Niciun comentariu: