14 nov. 2012

O noua preocupare... filmele seriale cu doctori

Daca in urma cu vreo doua posturi va scriam ca am un nou artist preferat, pe langa cei existenti, in persoana canteretei Adele, care m-a fermecat de-a dreptul cu vocea ei, acum as putea spune ca un nou s-a abatut asupra mea... sa vizionez filme seriale cu doctori. 

Aceasta pasiune a mea a inceput prin iulie-august, cand am inceput sa vizionez, catinel-catinel, dal capo al fine serialul NIP/TUCK, sau Prietenie pe muchie de cutit cum l-au numit romanasii nostri, este un film  serial in care protagonistii Sean McNamara, interpretat de Dylan Walsh si Christian Troy, interpretat de Julian McMahon joaca rolurile unor chirurgi plasticieni. Serialul ne arata tot felul de cazuri cu care se confrunta cei doi pieteni in campul muncii. 

sursa foto: www.cinemarx.ro

Un alt serial cu doctori care mi-a atras mai recent atentia e House M.D. La acest film ma uit pentru ca imi place aroganta si stilul dr. House de a gasi diagnosticele pacientilor, in lupta pentru supravietuire pentru fiecare pacent sau caz care il gaseste intrigant, in felul lui.

sursa foto: imdb.com


Aceste doua seriale le urmaresc in paralel, la mare batalie cu un alt serial, si tot cu doctori: Grey`s Anatomy. Dar acesta mai are de asteptat. O zi buna va doresc, eu ma bag inapoi la seriale.

Niciun comentariu: