10 nov. 2011

Ori sunt prosti ori se prefac

In ciclul acesta, dati-mi voie dragi citori ai blogului meu, pe soferii auto care vorbesc la telefon atunci cand conduc masina. Am dat peste unul, cretin, de-a binelea, sambata, de fapt el era sa dea peste mine cu masina pe trecerea de pietoni. Eu l-am intrebat din gesturi, daca e permis sa vorbeasca la telefon atunci cand este la volanul masinii, fara hands free, off course, si tot eu am fost cel mustrat. De fapt, ce ma astept de la soferii din trafic sa fie disciplinati, daca, mai acum 3-4 luni, am vazut ofiter de politie, in masina de politie, la volan, cu telefonul la ureche, sau de ce nu, un alt caz, soferul ce vorbea trece pe langa politistul de la rutiera, din mijlocul intersectiei, si se alege doar cu, atentie, avertizare din deget. Eu l-as fi tras pe dreapta si l-as fi amendat exemplar, in locul politiei, sa se invete, ca unde-i lege nu-i tocmeala, cum e la noi.

Ca sa revin la subiect, traim intr-o era a tehnologiilor inalte, in care fiecare cetatean doreste sa se etaleze de la o zi la alta cu ultimul tip de mobil, ultimul tip de masina sau cu cea mai tare fata, langa el. Dar sa ramanem la telefonie, ca pe mine asta ma roade acum, si ma doare. Stim ca in ultima vreme, orice marca de telefon cumparam, are inclusa si casti hands-free, cu care sa poata vorbi fara a folosi mainile la telefon. Dar acesti cretini, uneori inconstienti, continua sa persevereze in prostia lor si nu folosesc aceste accesorii care le-ar putea face sofatul o adevarata placere, chiar si atunci cand vorbesc la telefon. Dar nu, ei prefera sa se chinuie, sa stea chirciti si ghemuiti, cu telefonul la ureche. 

De la acest incident am vazut zeci de soferi imitand gestul acelasi lucru, vorbit la telefon, fara hands free, pana nu se lecuiesc, prin faptul ca pot cauza accidente prin faptul sunt neatenti la drum, dand mai mare atentie convorbirii telefonice in care sunt angrenati.

Eu de cand am inceput sa ascult muzica pe telefon si folosesc mereu acest accesoriu mi se pare a fi unul foarte util, deoarece pot face mai multe lucruri deodata, eliberandu-mi mainile.


Niciun comentariu: