3 apr. 2010

Sarbatori pascale sub semnul globalizarii



Anul acesta, sarbatorile pascale la mine, stau sub semnul globalizarii. Poate va intrebati cum asa? Iaca raspunsurile la intrebarile d-voatra cum?, de ce?, in ce sens? sau stiu eu ce alte dileme mai aveti.

Ieri mergand la cumparaturi cu mama, inainte de repetitia de cor pentru Prohodul Domnului, am cautat frenetic carne de miel. Am intrat la macelaria Silvaur de pe strada Cutezantei, si acolo aveau miel, dar aveau pulpa din fata cu o bucata de coaste, iar mama mea si-a exprimat dorinta de a cumpara pulpa din spate cu coasta. Asadar nu a ales-o, si am mers mai departe. 

Am mers la repetitii de la ora 18.00, urmand ca de la orele 19.00 sa cantam Prohodul. Totul a mers foarte bine, ca uns, dar am mers la cumparaturi la Real, sa luam ce trebuie pentru sarbatorile pascale.
Si acum tineti-va bine, urmeaza lista de produse straine, cumparate pentru Pasti: in loc de cozonac, am luat panettone, cozonac italian, cu migdale 2 feluri, si vin, Montepulciano D`Abruzzo; fructe (citrice) portocale din Grecia; cartofi din Egipt. Miel nu am gasit ieri la Real, se terminase, asadar, a ramas de cumparat azi.

Azi dupa ce-am dormit ca boierul pana pe la 9.30 a.m. Dupa o raita prin aproape toate magazinele cartierului care vindeau carne, m-am lasat pagubas si m-am dus sa ma tund. In drum spre casa, intru la Salconserv Medias, unde dau de pulpa de miel din  Argentina. O iau.

Si, colac peste pupaza, abtibildele de oua, cu teme biblice sunt din Ucraina.


Sarbatori pascale fericite tuturor!

Niciun comentariu: