16 apr. 2010

Azi sunt furios...

Buna dimineata,

de fapt starea asta de nervi, furie si irascibilitate a aparut de ieri, dimineata, cand am aflat, ca am fost sistat pentru neplata la curentul electric.

Haideti sa va zic ce s-a intamplat de fapt: nu stiu cum s-a intamplat, accidental, sa nu platesc factura de curent de acasa, pe luna noiembrie 2009. Miercuri seara, pe la 10, pe cand am venit de la ziua de nastere a unchiului meu, am gasit in posta o instiintatare cum ca am fost debransat de la curent pentru neplata. Fara aviz inainte, fara instiintare. 

Culmea, pe acea instiintare, exista o rubrica, in care eu TREBUIE sa semnez ca am luat la cunostinta, iar daca eu nu sunt de gasit, atunci un martor. Acea rubrica nu e semnata de nimeni. De unde sa stiu ca ma fost debransat?

E drept ca mama mea, venind in acea zi de la lucru, pe la orele 16.00, nu a gasit curent electric in casa si s-a gandit ca iar a puscat siguranta externa si a mers sa vada ce este. Nu aveam siguranta in panoul extern, iar mama a pus una. Noi nu stiam ca am fost debransati pentru neplata asa ca am stat linistiti. 

Ieri insa am scos siguranta si am mers si am platit, suma restanta, un cacat de 53,92 de lei, pentru care eu trebuie sa astept 24-48 de ora. Bine, mai cacatilor de la Electrica, ca voi imi taiati curentul electric:
 - fara instiintare prealabila de 15 zile;
 - fara sa ma anuntati personal sau pe un vecin - spuneti-i la asta: "ma ca am venit eu, Electrica, si l-am debransat pentru neplata" - NIMIC;
 - fara sa sigilati locul de siguranta;
 - taierea curentului se face in secunda 2, fara nici un comentariu;
iar eu cand AR TREBUI sa fiu reconectat la curent, dupa ce am si platit suma de 132,96, pentru rebransare imi spuneti ca trebuie sa astept ba 24 de ore, ba 48, ca asa spune nu stiu ce lege. Cine dracu` a votat legea respectiva, s-a gandit ca nu se poate sta fara curent 24 de ore, da` mai 48. Da` stati voi pe intuneric fraierilor, fara curent electric 24 sau 48 de ore, sa vad, va convine?  Nu prea cred. SA VA FIE RUSINE!

Mie unuia, mi se pare normal, ca daca am fost debransat totusi, cum am mai aratat, in secunda 2, dupa ce mi-am platit restanta si rebransarea, tu sa sari si in secunda intai sa vii sa ma legi la curent, nu sa ma lasi sa astept pe intuneric o zi - doua, ca in Evul Mediu. 

Bulangiii de la Electrica au noroc ca detin monopol pe piata in ceea ce inseamna distributia de curent electric, ca eu altfel, le-as fi sa-si bage in fund curentul electric, le-as fi spus ca  asta ar fi fost ultima factura platita la ei, as fi reziliat contractul si as fi mers la alt furnizor.

 Astept cu nerabdare sa vad daca azi la orele 15, cand merg acasa voi avea curent., si urmarile. Ca de nu, Doamne fereste ce scandal le fac.

Un comentariu:

adrian spunea...

Tavi, linistetste-te ca nu-ti faci decat rau,reprezentantii Electrica tot asa bine dorm..de la cel mic la cel mare.Vezi partea buna..ai fost si tu mai "eco"..pt 24-48 ore.Salutare