25 mar. 2010

Descretirea fruntii sau rasoterapie prin bancuri 9

Buna ziua!, dragi cititori!

Revin azi cu un banc frumos despre pisicute sau mai bine zis despre motanei.

Se intalnesc 3 motanei si incep sa povesteasca. La un moment dat, incepe primul sa "se laude" cu lenevia:
- Ma prieteni, mie asa de lene mi-a fost aseara, ca stapanul meu mi-a pus lapte in castron, da` mie mi-a fost lene sa ma ridic sa-l pap.
- Vax, spune al doilea, mie mi-a pus lapte in castron, m-a bagat cu capul pana la 1 mm de suprafata laptelui, da` mie mi-a fost lene sa scot limba sa ling laptele din blid.
- Voi sunteti copii mici pe langa mine, se lauda al treilea. Mai, ati auzit ceva aseara, pe strada?
- Da, un cotoi tot mieuna si n-am putut dormi, spune unul dintre ei. 
- Eu eram, spune al treilea, am cazut pe un coi si mi-o fost lene sa ma mai ridic.

Niciun comentariu: