30 mar. 2009

S-a stins Luminitza tricololorilor... Bye-Bye to WC 2010 South Africa

Sambata, 28.o3.2009, cand majoritatea lumii a stins lumina in semn de respect pentru "Ora Pamantului", echipa nationala de fotbal a Romaniei spera cu ochii deschisi sa prinda "luminita de la capatul tunelului" si sa prinda Ultimul tren spre Mondialul sud-african din 2010.

Prieteniii mei, dadeau pronosticuri foarte generoase si optimiste cu victorii ale Romaniei. Eu, mai circumspect din fire, am dat un rezultat neverosimil, undeva la 0-4, 0-5, stiind ca sarbii au avut intotdeauna o adevarata scoala de fotbal in Balcani, si ne-au cam batut de fiecare cand ne-au prins.

Sambata, Serbia a reusit sa stinga lumina de la farul din Constanta si a nationalei Romaniei.




Am ramas cu "vedetismele" noastre de Dambovita. Dupa ce Lituania "ne-a tras-o" urat de tot la Cluj, cu un neverosimil 0-3, si un succes fragil cu Insulele Farroe, un egal pe malul marii la Constanta cu Franta, s-a terminat totul, intr-o maniera balcanica. Presa, toata, fie ea de specialitate sau nu, promova victoria Romaniei, insa "socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ" si Serbia ne-a batut cu 2-3.

Poate ar fi trebuit sa li se tina o sedinta de motivare jucatorilor tricolori, unde sa vizioneze un film tematic, motivational - "Peaceful Warrior". Acum totul e tarziu.

Daca vrem sa avem o echipa nationala la Campionatul Mondial ai nevoie de ECHIPA. Cand ai doar 2-3 oameni care joaca, iar ceilalti se cam trag pe cur, si au doar fite de vedete in cap, nu vom putea face niciodata nimic. Vom sta acasa. Va mai trece multa apa pe Dunare in jos, pana echipa nationala de fotbal va ajunge la un turneu final de Campionat European sau Mondial.

Fratilor, trebuie schimbata mentalitatea, trebuie sa fii motivat. Cand reprezinti tara in echipa nationala, trebuie sa fugi pe tot terenul, sa manci pamantul, "sa le rupi picioarele" tuturor adversarilor, sa fii determinat.

Eu nu am vazut mai nimic din toate astea sambata. Am vazut un Marica, un Contra, Dorel Stoica (demon si inger, dar mai mult demon) si cam atat.

Niciun comentariu: